آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

سمپوزیوم عملکرد سیستم ها که توسط موسسه ماشین های کامپیوتری ACM  هر ساله از سال 1967 برگزار میشود یکی از معتبرترین کنفرانس ها در رشته های علوم کامپیوتر محسوب میشود. مقالات زیر بهترین مقالات بیست و سومین دوره این کنفرانس هستند. در صورت تمایل به دریافت این مقالات میتوانید پس از نصب افزونه GETJET بر اسم مقاله کلیک کرده و مستقیما آن را دریافت کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۱۱۲۵ نمایش

با کلیک بر نام نشریات زیر میتوانید نامحدود مقالات مورد نیاز خود را دریافت کنید. نشریاتی که در ادامه مطلب آمده اند بهترین نشریات سال 2014 میلادی بر اساس رتبه بندی سایمگو هستند که امکان دسترسی آزاد به مقالات را برای همگان فراهم کرده اند. برای دانلود سایر مقالات مربوط به این رشته و مشاهده پایگاه های تخصصی آن به سایت   GetArticle  

مراجعه کنید و مستقیما مقالات مورد نیاز را از پایگاه مربوطه دریافت کنید.

با ارسال نظر ما را در ارائه خدمات بهتر علمی یاری کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۹۹۹ نمایش

لیستی که در ادامه مطلب آمده است، برترین نشریات دسترسی آزاد زیست شناسی بر اساس رتبه بندی SJR می باشد. با کلیک بر نام نشریه دلخواه میتوانید به مقالات رایگان این نشریات دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل میتوانید با ثبت نام در سایت  به برترین نشریات این رشته دسترسی پیدا کنید و مستقیما از پایگاه ها مقاله دریافت کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۸۴۰ نمایش

در این پست به معرفی نشریات دسترسی آزاد زیست شناسی پرداخته ایم. این ها نشریات برتر در این حوزه هستند و دانلود مقاله از پایگاه خود نشریات به صورت رایگان است.

اگر مایلید از سایر نشریات این حوزه و رشته های دیگر مقاله دانلود کنید میتوانید به سایت GetArticle.Com  رجوع کنید و با نصب افزونه  GetJet مستقیما مقالات را دریافت کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۹۵ نمایش

نشریه های زیر بهترین و معتبرترین نشریات دسترسی آزاد فیزیک و نجوم جهان در سال 2014 هستند. شما با ثبت نام در سایت GetArticle.Com می توانید از سایر نشریات این حوزه دانلود مستقیم داشته باشید. با ارسال نظر، ما را از نیازهای علمی خود مطلع کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۷۷۸ نمایش
نشریه های زیر بهترین و معتبرترین نشریات پزشکی جهان در سال 2014 هستند. شما با ثبت نام در سایت GetArticle.Com می توانید این نشریات را مستقیما از سایت خودشان دانلود کنید. 


           

ادامه مطلب
GetArticle.com
۸۹۷ نمایش

با دیدن کلیپ زیر هم میتوانید زبان انگلیسی خود را محک بزنید و هم با شیوه هایی که به شما آموزش میدهد میتوانید راحت تر مطالب را یاد بگیرید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۵۲۱ نمایش

با ارسال ثبت ایمیل خود در این مطلب می‌توانید بهترین مقالات تخصصی پوست را دریافت کنید. شما می‌توانید با نصب افزونه GetJet بهترین مقالات هر حوزه را از پایگاه‌های تخصصی پزشکی دریافت نمایید. اگر از این طریق در سایت GetArticle.Com ثبت نام کنید می‌توانید اشتراک 20 مقاله رایگان را دریافت نمایید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۱۳۳۰ نمایش

آیا شما هم به فکر کارآفرین بودن افتاده اید؟ اگر به فکر این هستید که با ایجاد یک کسب وکار از زحمت کار کردن خلاص شوید حتما کلیپ زیر را مشاهده نمایید...کار بسیار سخت تر از آنی است که شما تصور میکنید...

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۱۶ نمایش

برای دانلود مقالات باید افزونه GETJET را نصب کنید.

می‌توانید برای دسترسی به دیگر مقالات و نشریه‌ها به سایت GetArticle مراجعه کنید.

بهترین نشریات تخصصی ژنتیک در سال 2014 بر اساس رتبه‌بندی SJR :


ادامه مطلب
GetArticle.com
۹۹۶ نمایش