آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

کتاب رایگان: در این مجموعه مطالب سعی در گردآوری بهترین کتاب‌های چاپ جدید برای متخصصان رشته‌های مختلف داریم.

جان مینارد کینز در ۵ ژوئن ۱۸۸۳ در انگلستان متولد شد. خانواده وی از طبقه متوسط جامعه محسوب می‌شدند. وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه به دانشگاه اتون راه یافت و از آنجا در سال ۱۹۰۲ به کالج سلطنتی کمبریج رفت. وی پس از اتمام تحصیلات خود در کمبریج، در اداره هندوستان وزارت دفاع انگلستان به‌عنوان کارمند جزء مشغول به کار شد. کینز در سال ۱۹۰۹ به کمبریج بازگشت و به‌عنوان دانشیار ارشد کالج کارش را شروع کرد و در سال ۱۹۱۱ نیز سردبیری یک مجله اقتصادی را پذیرفت..ادامه زندگی‌نامه...

نظریه عمومی اشتغال، بهره و پول نوشتهٔ جان مینارد کینز اقتصاددان انگلیسی است. این کتاب که عموماً کتاب اصلی او دانسته می‌شود، به طور گسترده عامل شکل گیری و ترمینولوژِی اقتصاد کلان مدرن دانسته می‌شود. کتاب که در فوریه ۱۹۳۶ منتشر شد، انقلابی در نحوهٔ اندیشه اقتصاددانان ایجاد کرد و اقتصاد کلاسیک حاکم را به چالش کشید. 

استدلال اصلی نظریه عمومی این است که سطح اشتغال نه به سان اقتصاد نئوکلاسیک از روی بهای کار، بلکه بر اساس میزان هزینه کرد پول (تقاضای کل) تعیین می‌شود.

دریافت
حجم: 24.1 مگابایت
توضیحات: برای دریافت کلیک کنید

سایر کتاب‌های رایگان در لینک زیر قابل نمایش هستند:

دانلود کتاب رایگان

دانلود مقالات رایگان

GetArticle.com
۷۱۶۴ نمایش
نظرات  (۲)

متاسفانه انگلیسی است. ترجمه نیست

۱۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۹ نجیب الله (علی پور)
با ابراز سپاس از دست اندر کاران این سایت که خدمات شایان را از طریق به دسترس گذاشتن معلومات برای تمام محصیلین و اشتخاصیکه علاقمند مطالعه است واقعا خدمات شما قابل قدر دانی میباشد.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی