آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

برای ورود به پایگاه دانلود مقاله GetArticle کلیک کنید

                                                                            مقاله چیست؟

ادامه مطلب
GetArticle.com
۹۵۹ نمایش

شاید تصور فراتر رفتن از فناوری صفحه نمایش های لمسی سخت به نظر برسد، اما گوگل این فناوری ها را قدیمی می داند...

ادامه مطلب
GetArticle.com
۵۶۳ نمایش

سفر انسان به فضا یکی از بزرگترین آرزوهای وی در طول تاریخ بشریت بوده است. از فرعون تا ژول ورن همگی خیال‌هایی برای رسیدن به ورای آسمان‌ها در سر داشته‌اند. این کتاب با بیان تاریخ سفرها و موفقیت های فضایی ایالات متحده سعی در ترغیب دوباره بشر به پروازهای شامل انسان به کره‌های مختلف فضایی دارد. این کتاب در سال 2013 توسط انتشارات دانشگاهی کلمبیا به چاپ رسیده است. در ادامه مطلب می‌توانید فایل pdf این کتاب را دریافت نمایید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۱۴ نمایش

به پایگاه‌هایی که تمام یا بحشی از مقالات موجود خود را به صورت رایگان در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند، پایگاهای دسترسی آزاد می‌گویند. این پایگاه‌ها یکی از مهم‌ترین منابع دسترسی به مقالات و دانلود آن‌ها هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره پایگاه‌ها و نشریات ‌دسترسی آزاد می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید:

نشریات دسترسی آزاد

معرفی پایگاه Scientific Research:

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۰۰ نمایش

انسان تاکنون توانسته به مرزهای زیادی از سیارات فضایی دست یابد اما شاید تعجب برانگیز باشد که نتوانسته از عمق سیاره و خانه خود رمزگشایی کند.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۸۴ نمایش

کتاب "روندهای جدید درباره روبات‌های پزشکی و خدماتی" مجموعه مقالات کنفرانس بزرگ رومانی را در سال 2012 در این رشته جمع آوری کرده است. روندهای جدید خدماتی در این کتاب مورد ملاحظه قرار گرفته است تا بهترین مجموعه مقالات در این موضوع به شما ارائه گردد. این کتاب در سال 2012 توسط انتشارات اشپرینگر منتشر شده است. شما می‌توانید PDF این کتاب را در ادامه مطلب دریافت کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۵۲۷ نمایش

آیا برای شما هم سوال شده است چرا در دنیای ما راست دست ها بسیار بیشتر از چپ دست ها هستند؟ یا اصلا دلیل استفاده ما از یک دست چیست؟

ادامه مطلب
GetArticle.com
۵۷۲ نمایش

این انتشارات استرالیایی در سال 1996 تأسیس شده و مجلات آن در گستره وسیعی از موضوعات به چاپ می­رسند، اما تمرکز آن‌ها در حوزه‌­های پزشکی و زیست­‌شناسی است. بیشتر مقالات به چاپ رسیده در این نشریات توسط محققان و دانشمندان استرالیایی نوشته می‌­شوند، با این حال، نشریات انتشارات CSIRO در جامعه علمی جهانی از اعتبار نسبتاً بالایی برخوردار هستند.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۶۰ نمایش