آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

کتاب رایگان: در این مجموعه مطالب سعی در گردآوری بهترین کتاب‌های چاپ جدید برای متخصصان رشته‌های مختلف داریم.

جان مینارد کینز در ۵ ژوئن ۱۸۸۳ در انگلستان متولد شد. خانواده وی از طبقه متوسط جامعه محسوب می‌شدند. وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه به دانشگاه اتون راه یافت و از آنجا در سال ۱۹۰۲ به کالج سلطنتی کمبریج رفت. وی پس از اتمام تحصیلات خود در کمبریج، در اداره هندوستان وزارت دفاع انگلستان به‌عنوان کارمند جزء مشغول به کار شد. کینز در سال ۱۹۰۹ به کمبریج بازگشت و به‌عنوان دانشیار ارشد کالج کارش را شروع کرد و در سال ۱۹۱۱ نیز سردبیری یک مجله اقتصادی را پذیرفت..ادامه زندگی‌نامه...

ادامه مطلب
GetArticle.com
۷۱۶۴ نمایش

اگر شما هم کلش آو کلنز بازی می‌کردید، گمان نمی‌کردید روزی بازی منتشر شود که در سه هفته بیش از 4 برابر بازی کلش درآمد داشته باشد! و اگر شما نیز جزء کسانی هستید که به بازی‌های اپلیکیشنی علاقه دارید یا حداقل اخبار آن‌ها برای شما جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت APPINSTITUE بزنید.شما در این سایت می‌توانید آمارهای مختلفی از دانلود بازی گرفته تا درآمد هر یک از بازی از زمانی که وارد سایت شده‌اید بدست آورید. 

ادامه مطلب
GetArticle.com
۵۱۷ نمایش

در مجموعه پست های "هر روز یک پایگاه" بر آن شده‌ایم که پایگاه‌های معتبر دانلود مقاله انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

این مطلب: پایگاه Emerald Insight

کتابخانه دیجیتال انتشارات Emerald

انتشارات Emerald از جمله انتشارات مطرح در حوزه علوم انسانی، به ویژه در حوزه دانش مدیریت و اقتصاد به شمار می‌رود. کتابخانه دیجیتال این انتشارات، تمامی آثار این انتشارات را پوشش می‌دهد. محتوای این پایگاه توسط گروه انتشاراتی Emerald تأمین می­شود و تنوع و وسعت پوشش آن قابل توجه است.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۱۰۴۴ نمایش

هر روز یک خبر جدید دنیای علم  را از لینک "اخبار روزانه" پیگیری کنید.

هر روزه، جوامع مدرن بیش از یک میلیارد گیگ اطلاعات جدید تولید می‌کنند! برای ذخیره چنین حجم انبوهی از اطلاعات می‌بایست تا جایی که میتوان مکانی را که یک بیت اشغال می‌کند را کوچک کنیم!

ادامه مطلب
GetArticle.com
۴۵۳ نمایش

پایگاه دانلود مقالات GetArticle در سال 1392 با هدف گسترش علم و دانش و تسهیل دسترسی به دانش جهانی شروع به کار کرد. این سایت با بهره­‌گیری از افزونه Getjet، امکان دانلود آسان و سریع مقالات علمی از برترین پایگاه‌­های داده جهان را برای کاربران فراهم می‌­کند. 

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۹۵ نمایش

دونالد کمپبل (متولد 1916 ، درگذشت 1996) متخصص علوم اجتماعی بود که فعالیت وی در زمینه روش شناسی بود. او اصطلاح "معرفت شناسی تکاملی" را ابداع کرد و یک نظریه درباره خلاقیت انسان را گسترش داد. کمپبل مخالف گسترش و استناد مقالات علمی از نظریه های غلط بود.
 "تنوع کور" و بقای انتخابی اصطلاحی است که کمپبل برای نظریه داروین معرفی کرده است. این اصطلاح در علم سایبرنتیک برای تکامل استفاده می شود و همچنین در ممتیک کاربرد دارد. نظریه او در علوم اجتماعی بدین ترتیب است که هر چه نشانگرهای اجتماعی بیشتری برای تصمیم گیری اجتماعی به کار رود، استعدادهای بیشتری از بین خواهد رفت.

شما می‌توانید مهمترین مقالات این اندیشمند را در ادامه مطلب دریافت کنید!

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۲۷ نمایش

استنلی میلگرام (Stanley Milgram) در سال 1933 به دنیا آمد. وی یکی از مهمترین روانشناسان اجتماعی آمریکا به شمار می‌رود که آزمایش‌های تجربی او منشا تولید و گسترش بسیار زیاد این علم در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی شد. وی در دانشگاه هاروارد سالها تدریس کرد و سرانجام در سال 1984 عمر وی پایان یافت. کتاب زیر با عنوان:

" Obedience to Authority An Experimental view"  اطاعت از قدرت، مشهورترین و مهم‌ترین اثر وی به شمار می‌رود که در پی کشف علل اطاعت بشر از اقتدار بالای سر خود است. در ادامه مطلب می‌توانید پی‌دی‌اف این کتاب را دریافت کنید.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۶۱۹ نمایش

آیا تا به حال دقت کرده اید که یک دایره کامل 360 درجه است و یک دقیقه 60 ثاینه و یک ساعت 60 دقیقه؟! به نظر شما چه کسی تصمیم گرفته که یک دقیقه 60 ثانیه باشد و چرا؟ در ادامه می‌توانید در کلیپی 60 ثانیه‌ای دلیل این را بدانید!!!
ادامه مطلب
GetArticle.com
۱۱۱۶ نمایش

در مجموعه پست های "هر روز یک پایگاه" بر آن شده ایم که پایگاه های معتبر دانلود مقاله انگلیسی را به شما معرفی کنیم. این مطلب: انتشارات BMJ



انتشارات انجمن پزشکی بریتانیا 

این انتشارات آنلاین متعلق به انجمن پزشکی بریتانیا (BMA) است. این انجمن در سال 1832 تأسیس شده و معتبرترین انجمن پزشکی در بریتانیا و یکی از انجمن­های پزشکی مهم اروپا و جهان به شمار می‌رود. انتشارات این انجمن، در سال 1840 تأسیس شده و محتوای علمی تولید شده این انجمن را منتشر می­کند. پوشش موضوعی این محتوا عمدتاً در حوزه پزشکی عمومی قرار می­گیرند. نشریه اصلی انجمن با عنوان BMJ، قدیمی­ترین و از جمله برترین نشریات منتشر شده در حوزه پزشکی عمومی است.

ادامه مطلب
GetArticle.com
۸۳۲ نمایش

هر روز یک خبر جدید دنیای علم  را از لینک "اخبار روزانه" پیگیری کنید.

بر اساس آمارهای جدید درصد عصبانیت در رانندگان آمریکایی به 80 درصد رسیده است. 8 میلیون راننده نیز در سال گذشته رفتارهای خشونت آمیزی در رانندگی از خود نشان داده‌اند. با دیدن این کلیپ یک دقیقه‌ای با برخی علل این موضوع آشنا شوید. به نظر شما دلیل این همه عصبانیت در رانندگی چیست؟؟

ادامه مطلب
GetArticle.com
۸۱۸ نمایش