آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

پایگاه دانلود مقالات GetArticle در سال 1392 با هدف گسترش علم و دانش و تسهیل دسترسی به دانش جهانی شروع به کار کرد. این سایت با بهره­‌گیری از افزونه Getjet، امکان دانلود آسان و سریع مقالات علمی از برترین پایگاه‌­های داده جهان را برای کاربران فراهم می‌­کند. 

شما می­‌توانید با مراجعه به بخش لیست پایگاه­‌ها، تمام پایگاه‌­های تحت پوشش GetArticle را مشاهده کرده و وارد آن‌ها بشوید. تعداد این پایگاه­‌ها به طور مستمر در حال افزایش است. 

 در صفحه اصلی سایت، با انتخاب لوگوی هر پایگاه داده، یک پروفایل معرفی مختصر از آن پایگاه نمایش داده می‌­شود که علاوه بر معرفی کلی، حجم محتوا و دسته‌­بندی موضوعی محتوای موجود در آن پایگاه را نیز به شما اطلاع می­‌دهد.

GetArticle تمامی پایگاه­‌های داده خود را در 5 حوزه موضوعی کلان (علوم پزشکی، علوم زیستی، علوم پایه، مهندسی و علوم انسانی) دسته­‌بندی کرده است تا محققان بتوانند دسترسی هدفمندی به پایگاه­های داده داشته و زمان کمتری را برای یافتن مقالات مورد نظر خود صرف کنند.

در صفحه اصلی سایت، با انتخاب لوگوی هر پایگاه داده، یک گزینه مبنی بر ”راهنمای جستجو در پایگاه“ قرار داده شده که به طور تفصیلی راهنمای جستجو و دسترسی به مقالات در آن پایگاه را به شما آموزش می­دهد.

بر خلاف سایت­های مشابه، GetArticle به کمک افزونه Getjet بستری را فراهم کرده تا کاربران بدون نیاز به خارج شدن از پایگاه­های داده، مقالات مورد نیاز خود را بطور آنی دریافت کنند. علاوه بر این، مواردی چون ارائه پروفایل معرفی پایگاه­ها، ارائه آموزش جستجو در پایگاه­ها، دسته‌­بندی موضوعی پایگاه‌­ها و مقالات آموزشی علمی از دیگر ویژگی­‌های منحصر بفرد سایت GetArticle هستند.
 

شما می‌توانید با ارسال پیامی به یکی از آدرس‌های زیر، یک ماه رایگان دسترسی آزاد به بیش از 40 پایگاه دانلود مقاله داشته باشید. برای دریافت کد تخفیف ایمیل خود را به یکی از آدرس‌های زیر ارسال کنید:

blog.GetArticle.Com
GetArticle@outlook.Com
Telegram.me/GetArticle

GetArticle.com
۶۹۴ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی