آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

>بیایید با خود صادق باشیم! حتی اگر صاحب یکی از محصولات اپل هستید احتمالا در اعماق وجود خود می‌دانید که علی‌رغم آنچه تبلیغات گسترده و جذاب نشان می‌دهند امکان خرید محصول بهتری هم وجود داشته است. محصولات اپل از بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار استفاده نمی‌کنند، بهترین نرم‌افزارها روی آن‌ها نصب نشده است و بدتر از همه عمر مفیدی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده فراتر از چند سال نیست. پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست زیر را که شامل دلایلی خوب برای نخریدن محصولات اپل است بیندازید و نظر خودتان را با ما در میان بگذارید.

1.iOS خشک و بی‌روح

2.محدودیت انتخاب

3.انتظار ابدی برای رسیدن بهترین بازی‌ها به مک اگر از کاربران مک‌بوک یا آی‌مک باشید احتمالا می‌دانید که این رایانه‌ها انتخاب اول افرادی هستند که در زمینه‌های مختلف مربوط به دیزاین فعالیت می‌کنند. ولی اگر قصد کنید برای ورود به عالم گیمرها یکی از آخرین عنوان‌های ارائه‌شده را روی مک بازی کنید به‌زودی امیدتان به یاس بدل خواهد شد.

4.نیاز به آیفون برای استفاده از اپل واچ

5.به‌هم‌ریختگی آیتونز

6.فروش کلیه برای خریدن محصولات اپل! احتمالا این قدیمی‌ترین گله در مورد محصولات اپل است ولی بااین‌وجود اگر درآمد متوسطی داشته باشید یکی از مهم‌ترین‌ها خواهد بود. اپل محصولات بد تولید نمی‌کند و هیچ‌کس نمی‌تواند کیفیت خروجی آن‌ها را به‌طور جدی زیر سوال ببرد ولی حتی برای محصول تاریخ‌گذشته‌ای نظیر آیپاد تاچ هم مجبور خواهید بود پول زیادی را هزینه کنید. محصولات اپل ممتاز هستند ولی نه این‌قدر.

متن کامل را در دیجی کالا بخوانید...

GetArticle.com
۷۱۸ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی