آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

افزونه Getjet رابط بین پایگاه GetArticle.Com و پایگاه‌های علمی از جمله ScienceDirect, Springer و... است. با نصب این افزونه روی مرورگر خود، به راحتی وارد پایگاه‌های علمی شده و در همان جا مقالات مورد نظر خود را با یک کلیک دریافت کنید. این افزونه برای مرورگرهای Chrome و Firefox تهیه شده است. (به بخش راهنمای نصب افزونه Getjet مراجعه کنید)

 با مراجعه به بخش ”راهنمای نصب افزونه Getjet“ در بخش ”راهنما“ی سایت، شما می‌­توانید کلیپ آموزشی نصب و استفاده از افزونه را مشاهده و دانلود کنید. فایل متنی آموزش نصب و استفاده از افزونه نیز در این بخش در دسترس شما است.

 پس از نصب افزونه، با ورود به حساب کاربری خود در سایت GetArticle.com، افزونه نیز بطور خودکار وارد حساب کاربری شما می­‌شود و رنگ آن از آبی کم‌رنگ به آبی پررنگ تغییر پیدا می­‌کند. در این حالت، افزونه فعال و آماده دانلود مقالات شما است.

در صورتی که قبلاً در سایت ثبت‌­نام کرده‌­اید، می‌­توانید اطلاعات حساب کاربری خود را درون افزونه وارد کرده و بدون مراجعه به سایت اصلی، از تمام پایگاه‌­های تحت پوشش GetArticle، همچون ScienceDirect و SpringerLink، مقالات خود را دانلود کنید.

مطالب مرتبط:


معرفی پایگاه دانلود مقاله GetArticle + دانلود رایگان مقاله

راهنمای استفاده از افزونه GetJet

GetArticle.com
۶۲۰ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی