آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

مجموعه GetArticle تلاش می‌­کنه تا در قالب خدمات متعدد و متنوع، به محققان در امر پژوهش کمک کنه.

خدمت اصلی سایت گت‌­آرتیکل ارائه روشی آسان برای دانلود مقالات علمی از مهم‌­ترین پایگاه‌های داده می­شه. گت‌­آرتیکل با بهره‌­گیری از قابلیت افزونه[1] بر روی مرورگرهای کروم و فایرفاکس، امکان دانلود مستقیم از پایگاه­‌های داده[2] علمی رو فراهم کرده. با نصب افزونه بر روی مرورگر خود و ورود به پایگاه­های داده تحت پوشش گت­‌آرتیکل، در کنار شناسه DOI مقالات دکمه افزونه فعال می­‌شود که با انتخاب آن قادر به دانلود مقالات خواهید بود.

در کنار این خدمت، گت‌­آرتیکل تصمیم دارد تا چندین خدمت جانبی دیگر را نیز راه­‌اندازی کند. این خدمات عبارتند از:

1.ارائه پک مقالات: خدمت دیگر در دست طراحی گت­‌آرتیکل، ارائه پک مقالات با دریافت کلیدواژه یا نام نویسنده است. در این خدمت، با دریافت یک یا چند کلیدواژه (و انواع فیلترهای دیگر)، یا نام یک نویسنده، مجموعه‌­ای از مقالات مرتبط به کاربر ارائه می­‌شود. در حال حاضر، این خدمت بصورت جزئی و از طریق ارتباط­‌گیری با کاربران سایت ارائه می‌­شود و پس از بررسی بازخوردها و بهبود حداکثری ساختار خدمت، به سایت اضافه خواهد شد.

2.اشتراک نشریات خارجی: در این خدمت، کاربر با انتخاب نشریات مورد نظر خود از میان لیست نشریات ارائه‌­شده در سایت، متن کامل مقالات آخرین شماره نشریات را بطور منظم و از طریق ایمیل دریافت می­‌کند. البته بنابر درخواست کاربر، نسخه چاپی نشریه نیز می‌­تواند برای وی ارسال شود. در حال حاضر، این خدمت بصورت جزئی و از طریق ارتباط­‌گیری با کاربران سایت ارائه می‌­شود و پس از بررسی بازخوردها و بهبود حداکثری ساختار خدمت، به سایت اضافه خواهد شد.

3.ارائه مشاوره رایگان: در این نوع خدمت، کاربران با ارتباط­‌گیری با متخصصین گت­‌آرتیکل، می‌­توانند در تمام زمینه‌­های مرتبط با یافتن و دانلود مقاله مشاوره رایگان دریافت کنند. ارتباط‌گیری شامل استفاده از ایمیل، شبکه­‌های اجتماعی و تماس تلفنی می­‌شود.



[1] Extenstion , Add-On

[2] Database

GetArticle.com
۹۷۱ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی