آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

 افزونه GetJet

افزونه Getjet ، رابط بین GetArticle.com و پایگاه های علمی از جمله ScienceDirect, Springer و... است. با نصب این افزونه روی مرورگر خود، به راحتی وارد پایگاه های علمی شده و در همان جا مقالات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 نحوه نصب بر روی مرورگر کروم (Chrome)

پیش از نصب افزونه، با ورود به بخش ورود/ثبت‌­نام سایت، یک حساب کاربری بطور رایگان برای خود فعال کنید تا بتوانید از افزونه پس از انجام مراحل نصب استفاده کنید. نصب افزونه روی کروم بسیار ساده است و در چند ثانیه صورت می‌گیرد. برای این کار، ابتدا، افزونه را از منوی ”افزونه Getjet“ دانلود کنید. 

از منوی مرورگر (بالا، سمت راست)، و از بخش More tools، گزینه Extensions را انتخاب کنید.

سپس، فایل افزونه دانلود شده را به درون این بخش کشیده و رها کنید.

با انجام این کار، پیام زیر نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه Add extension افزونه نصب خواهد شد.

 لوگوی نمایش Getjet در کروم، لوگوی Getjet در گوشه سمت راست و بالای مرورگر ظاهر می شود.

 ورود به حساب کاربری

با ورود به حساب کاربری خود در سایت GetArticle، افزونه Getjet نیز بطور خودکار وارد حساب کاربری شما می‌­شود. با کلیک بر روی لوگوی افزونه، در مقابل عبارت ”تعداد دانلود باقی مانده“ تعداد دانلودهای باقی مانده شما نمایش داده می­‌شود. 

به همین ترتیب، با خارج شدن از حساب کاربری خود در سایت Getarticle، افزونه نیز غیرفعال می‌شود.

 نحوه دانلود با Getjet

برای دانلود مقاله، ابتدا وارد پایگاه مورد نظر شوید و جستجوی خود را انجام دهید. در نهایت پس از باز شدن صفحه مقاله، در هر جای صفحه که doi مقاله باشد، لینک دانلود مقاله توسط Getjet فعال می‌شود. به عنوان مثال، تصویر پایین مربوط به مقاله‌ای در پایگاه ScienceDirect است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، لینک ”دانلود مقاله“ در کنار doi مقاله قابل مشاهده است. با کلیک بر روی لینک دانلود مقاله، عملیات دریافت مقاله برای شما انجام خواهد شد.

در صورتی که امکان دانلود آنی مقاله وجود داشته باشد، لینک ”دریافت مقاله“ ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن، مقاله شما دانلود می‌­شود.

در صورتی که امکان دانلود آنی وجود نداشته باشد، لینک سفارش آفلاین نمایش داده می‌شود که با انتخاب آن، می¬توانید مقاله را به صورت آفلاین دریافت کنید.

GetArticle.com
۶۲۳ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی