آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

هر روز یک خبر جدید دنیای علم  را از لینک "اخبار روزانه" پیگیری کنید.

 اگر واقعا دوست دارید که از همه لحاظ بهترین باشید و بازی کنید من به شما پک من را پیشنهاد می‌کنم. این بازی علاوه بر اینکه به شما لذت بازی کردن را می‌چشاند( که در این خصوص با تمامی بازی‌ها مشترک است) به شما کمک می‌کند تا بدنی سالم‌تر داشته باشید. در این مطلب چند فایده سلامتی این بازی را ذکر می‌کنیم اما حواستان باشد که خِفت نشوید!

در این بازی هنگامی که شما به دنبال پک من هستید حرکتی معادل 1 تا 6 کیلومتر بر ساعت دارید و این خود نوعی ورزش مناسب است. اگر شما روزی یک ساعت این بازی را انجام دهید مزایای سلامتی مشخصی را از لحاظ جسمی به خاطر دویدن دریافت می‌کنید.

از لحاظ روحی نیز گشت و گذار در جامعه و اطراف محل زندگی خودتان سبب روحیه گرفتن و تقویت روابط اجتماعی می‌شود. وقتی شما پک من بازی می‌کنید تنها نیستید! بلکه 9 الی 21 میلیون نفر دیگر با شما درحال بازی کردن و گشت و گذار هستند! این خود سبب تقویت تعاملات اجتماعی و همبستگی اجتماعی فارق از فضای مجازی می‌شود.

 البته انجام گشت و گذار در این بازی خالی از خطر نیست. مواردی از زمین خوردن، جراحت و برخورد شدید با سایر عابرین گزارش شده است. به همین دلیل همیشه امنیت خود و دیگران در حال بازی کردن در نظر بگیرید.

البته همیشه در نظر داشته باشید که در مواردی هم نباید به هیچ وجه پک من بازی نکنید: رانندگی، در مواقعی که بسیار تاریک است، در هوای بسیار گرم، در مکان‌های بسیار خلوت (مواردی از خفت گیری(!) در نتیجه این بازی گزارش شده است). 

در نهایت اگر شما یکی از میلیون‌ها بازیکن پک من هستید امیدواریم: !catch 'em all

منبع: Science Daily

 

GetArticle.com
۷۸۱ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی