کتاب رایگان: در این مجموعه مطالب سعی در گردآوری بهترین کتابهای چاپ جدید برای متخصصان رشتههای
مختلف داریم.
این مطلب:
A Practical Guide to Human Cancer Genetics
ژنتیک سرطان بشر: راهنمایی کاربردی
این کتاب جدیدترین کتاب چاپ شده پایگاه اشپرینگر (Springer) در زمینه تشخیص، مشخصههای بالینی و درمان سزطان است. این کتاب رویکرد جامعی در زمینههای ژنتیکی به سرطان داشته است و سعی در ارائه کاملی از نگاه مولکولی و ژنتیکی به سرطان دارد. شما میتوانید PDF این کتاب را از لینک زیر دریافت کنید.
دریافت
حجم: 4.42 مگابایت
توضیحات: برای دریافت کلیک کنید
پیوندها:
GetArticle.com
۴۳۴ نمایش
free-download-book-a-practical-guide-to-human-cancer-genetics
دانلود رایگان مقاله
دانلود رایگان پی دی اف کتاب
دانلود رایگان کتاب - a practical guide to human cancer genetics
دانلود رایگان کتاب تخصصی پزشکی
دانلود مقالات با افزونه GetJet
راهنمای جستجو در پایگاه Springer
مشاهده پایگاههای تخصصی پزشکی
پی دی اف کتاب
کتاب تخصصی سرطان انگلیسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.