آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

در اینترنت بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون وب‌سایت وجود دارد که در موتورهای جستجو فهرست شده‌اند. اما این عدد بزرگ به سختی می‎تواند کمی از سطح اینترنت را خراش دهد! بقیه اینترنت( که در موتورهای جستجو فهرست نشده است) 400 تا 500 برای این مقدار وب سایت دارد. بسیاری از این اطلاعات شامل محتوای بدون جرم می‌شوند: ایمیل‌ها، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های اشتراکی و... مثالی از این دسته هستند. اما به دلیل اینکه "وب عمیق(Deep Web)" از دسترسی خارج است، بعضی از آن برای اهداف مجرمانه استفاده می‌کنند.

وب سیاه یا همان Dark Web زیر مجموعه از وب عمیق است که برای اهداف مجرمانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تجارت مواد مخدر گرفته تا قتل و تروریسم موارد استفاده از وب سیاه است. استفاده مجرمانه از وب سیاه به اندازه‌ای است که بعضی از وب سایت‌های این حوزه روزانه بیش از 500 هزار دلار درآمد دارند. این اتفاق به دلیل نبودن آدرس‌های آی پی و DNS که وب سایت ها را قابل شناسایی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و دست‌یابی به وب سیاه(!) به این لینک بروید:


Curiosity

GetArticle.com
۵۰۰ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی