آکادمیا

راهی برای رسیدن به علم
1 1 1 1 1

نیکولا تسلا یکی از بزرگترین مخترعان و دانشمندان قرن نوزدهم و بیستم است. از مهمترین اختراعات وی میتوان به سیستم جریان متناوب برق اشاره کرد که راه جدیدی را پس از ادیسون در تولید و اختراع وسایل برقی(AC) گشود. تسلا در ابتدای ورودش به ایالات متحده مشغول کار با ادیسون شد و ادیسون به وی پیشنهادی داد که پس از اتمام کارِ تسلا، زیر قولش زد به همین خاطر تسلا از همکاری با ادیسون کناره گرفت و مشغول طرح‌های خودش شد. در سال 1888 میلادی طرحی نوین از موتورهای القایی به انجمن مهندسان برق و الکترونیک ارائه کرد. تسلا با اختراع رادیو و موتور القایی ثروت زیادی کسب کرد اما نهایتا تمامی ثروت خود را در راه پژوهش صرف کرد. وی به کبوتر های پارک نیویورک علاقه زیادی داشت و تمام عمر خود را تنها زندگی کرد و نهایتا در نیویورک در اتاق هتلی که در آن زندگی می‌کرد در گذشت. 
با ثبت نام در سایت GetArticle و نصب افزونه GetJet می‌توانید بهترین مقالات این رشته را از 19 پایگاه مربوط به این رشته مستقیما دانلود کنید! 

GetArticle.com
۲۴۴۲ نمایش
نظرات  (۰)
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی